Zakupy w naszym sklepie to nie tylko wygoda i szeroki wybór, ale również gwarancja bezpieczeństwa. Jeśli chcesz złożyć reklamację lub odstąpić od umowy – poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.
🛠 Reklamacje
Jeśli otrzymany produkt ma wadę lub nie jest zgodny z opisem – możesz złożyć reklamację. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij formularz reklamacyjny
W celu złożenia reklamacji przygotuj dokument zawierający następujące informacje:
- Imię i nazwisko,
- Adres e-mail lub adres do korespondencji,
- Numer telefonu,
- Numer zamówienia i nazwę reklamowanego produktu,
- Dokładny opis wady,
- Datę zakupu oraz datę wystąpienia wady.
Możesz skorzystać z dowolnego wzoru formularza reklamacyjnego. Przykładowy formularz dostępny jest m.in. na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2. Przygotuj przesyłkę
Do reklamowanego produktu dołącz:
- Uzupełniony formularz reklamacyjny,
- Kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura),
- Wszystkie otrzymane akcesoria.
3. Wyślij paczkę na adres:
Chili24.pl
Kokotów 812D
32-002 Kokotów
📦 Paczki prosimy przesyłać wyłącznie drogą rejestrowaną (np. kurier, paczkomat, list polecony).
🔄 Zwroty (odstąpienie od umowy)
Zgodnie z obowiązującym prawem, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
Dokument powinien zawierać:
- Imię i nazwisko,
- Adres,
- Numer zamówienia,
- Datę zakupu i zwrotu,
- Informację o chęci odstąpienia od umowy.
2. Spakuj produkt
Do przesyłki dołącz:
- Wypełniony formularz odstąpienia,
- Dokument zakupu: Paragonu lub faktury,
- Wszystkie akcesoria otrzymane z produktem.
3. Odeślij przesyłkę na adres:
Chili24.pl
Kokotów 812D
32-002 Kokotów
ℹ️ Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
💬 Masz pytania? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta – chętnie pomożemy! 📞 881 544 544